Khamis, 28 Mei 2009

Sunyi

Sunyinya....hanya kedengaran bunyi upin n ipin dan gelak tawa serta tangisan anak2 jer mlm nie.....semlm tetiba tv umah kami mati dgn sendirinya....kemudian bau hangit terhidu dek idung nie.....pas bau ilang ayah try idupkan tv...kuarlah gmbr jap...pastu ilang.....waaaaa tv rosak.....huhuhuu nak beli tv baru atau nak betulkan tv nie jer....emmm masih di pk2 nih.....kwn2 ada x tv lebih....hehhehe bg laa aku pinjam....sian kat aku.....tiada tv umpama hidup dlm gua....hahhahaa ya ler tuh.....sib baik ada komputer leh laa bdk2 nih tgk upin n ipin

za bila laa duit aku nak jd cam ko ehhhh...mesti dgn segera ku beli flat screen yg besar tuh....akan ku gantungkan di dinding....wakakakakaka.... emmm bestnya ada flat screennnnnnn....

bila angan2 nak tercapai....ayah ada jawapan x??? kuikuikui...

2 ulasan:

By Ticer Liza Yacob berkata...

aku akan daftarkan sorang lagi bawah ko na...sian kooo

ibu AAA (Amir/Ammar/Amri) berkata...

camne ko leh ajak ramai org join...bg laa tips..aku dah leh kuarkan ke duit??? camne nak kuarkan duit tu....
terima kasih za masukkan org bwh aku..teringin gak nak ajak org tp susah nak wat org percaya....

DaisypathAnniversary Years Ticker

Menghitung usia anak-anakku

Abg Long aka Amir Syauqi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers