Rabu, 13 Mei 2009

Ammar & Lif

Citer nih berlaku masa kami nak g umah keluarga mertuaku....aku, amir n ammar g dulu ke lif...hb tgh kunci pintu umah....aku tekan arrow ke bwh....amir n ammar bermain lari2 depan lif....
Lama sgt tunggu lif tu...sempat aku mengelamun jap....tgk umah sblh kat Blok B....dlm hati ngomen laa keadaan umah2 tu hehhehe.....

Tetiba....

Aku mcm terperasan dr hujung mataku ada objek bergerak masuk lif.....aku pun pusing mukaku....waaaa ammar dah masuk dlm lif....aku terjerit....n cpt2 lari ke arah lif....kononnya nak tahan pintu lif......

Tapi terlambat......

pintu dah tertutup.....sib baik aku x mati akal....terus tekan butang lif tu...

haaaa pintu lif trbuka.....tp aku sebenarnya dah mengigil kepala lutut.....seram sejuk sbb trkejut....sib baik laaa pintu terbuka....kalaulah ada org lain yg tekan dulu dr aku sah laaa lif tu akan turun membawa bersama ammar.....mcm mana aku nak carik dia....isshhhhh x leh diingat....seriau laaaa.....

moral of the story jgn mengelamun ehhhhh.....

1 ulasan:

By Ticer Liza Yacob berkata...

he he...aku pun takut na kalo jadik cam tu. Si zhaim ari tu,..dok harap abang ngan kakak jaga kat giant. bila toleh dah hilang...aku dah glabah...tak tau la kalo ilang...budak tu kalo dapat kaki dah tak kisah..jalan je...mulut tak bunyi. mujur jumpa. keh keh keh

DaisypathAnniversary Years Ticker

Menghitung usia anak-anakku

Abg Long aka Amir Syauqi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers